Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett av Monica Viken (Ebok)
Ebok

Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett (Ebok)

Forfatter:

Ingen angrerett. Kan lastes ned fra Min side under Digitale produkter.

Forfatter:
Innbinding: Ebok
Utgivelsesår: 2014
Antall sider: 393
Kopibeskyttelse: Vannmerket
Filformat: PDF
Forlag: Gyldendal juridisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788205474178
Omtale Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen. Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB)

Til toppen