Internasjonal markedsføring for videregående skole (Heftet)

Forfatter:

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2005
Antall sider: 224
Forlag: Cappelen Damm
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202241896
Læreplan: R94
Komponent: Grunnbok
Omtale Internasjonal markedsføring for videregående skole

Internasjonal markedsføring gir innføring i markedsføring over landegrensene med gjennomgang av ulike arbeidsbetingelser og virkemidler. Forfatterne har vektlagt logiske sammenhenger for forståelse av faget og lærestoffet og illustrasjoner er tilpasset målgruppen.

Læreboka består av tre deler:

Del 1 gir innføring i internasjonaliseringsprosessen, valg av markeder, internasjonale arbeidsbetingelser og kulturforståelse.

Del 2 gjennomgår virkemidlene i markedsføring som produktpolitikk, prispolitikk, distribusjonspolitikk og kommunikasjonspolitikk vinklet mot det internasjonale markedet.

Del 3 gjennomgår internasjonale organisasjoner og avtaler samt lov og rett i internasjonal handel.

Læreverket består av grunnbok og nettsted med oppgaver.

Til toppen

Flere bøker av Per Emil Nørgaard: