Forfatter: | Gøril B. Lyngstad |
Innbinding: | Heftet |
Utgivelsesår: | 2021 |
Antall sider: | 116 |
Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
Språk: | Bokmål |
Serie: | Skoleserien |
ISBN/EAN: | 9788202720742 |
Fag: | Pedagogikk og lærerutdanning |
Nivå: | Akademisk |
Forfatter: | Gøril B. Lyngstad |
Innbinding: | Heftet |
Utgivelsesår: | 2021 |
Antall sider: | 116 |
Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
Språk: | Bokmål |
Serie: | Skoleserien |
ISBN/EAN: | 9788202720742 |
Fag: | Pedagogikk og lærerutdanning |
Nivå: | Akademisk |
Trenger vi egentlig foreldremøtene? Hvem er de til for, og hva skal de brukes til? Foreldre gruer seg og læreren kjeder seg – eller var det motsatt?
Sånn trenger det ikke være. Et godt samarbeid mellom skolen og foreldrene har stor betydning for elevenes trivsel og læring. Med litt investering i forkant, tydelig mål og styrt opplegg kan foreldremøtene bli noe alle ser fram til.
Gøril B. Lyngstad er inspektør i Osloskolen. Hun har jobbet fem år i Foreldreutvalget for grunnopplæringen (FUG), mer enn 20 år i og med skole, er forelder til to barn, og opptatt av foreldresamarbeid.